2012 have teach me a lots. in this year, i've learn so much. in the beginning of 2012, aku dapat result SPM aku. not so good yet not so bad. I got only 7As. aku bersyukur dengan apa yang ada. but still aku rasa kalau aku study lebih sikit, mesti aku boleh dapat result lagi bagus daripada ni kan. so meanwhile, sementara menunggu panggilan upu, aku kerja kat kedai spec kak yati. that was a really great experience in the year I think. cuz aku dapat belajar banyak sangat masa tu. learn about the true meaning of life. aku dapat kenal ramai orang. lihat apa yang sebenarnya berlaku kat dunia ni. macam mana cara hidup orang bekerja. kebetulan tempat aku kerja tu satu bangunan dengan pejabat Hasil dengan hotel. so aku dapat tengok macam-macam orang. time tu la aku belajar macam mana nak bergaul dengan semua orang. dapat kenal abang-abang hensem kat office. foreigner pun ada tau. customer kami lagi. hahaha usha usha dorang is my favorite part. cuz kalau time lunch, dorang akan lalu depan kedai yang aku kerja tuu. I made a lot of friends and most of them are older than me. they thought aku ni dah umur 20-an. apakah? dorang tak tau yang aku ni baru 18, baru lepas SPM. ramai gak yang terkejut bila aku kata umur aku 18 sebab dorang kata aku nampak matured. betul ke?? haha lantak dorang la nak kata apa pun. then awal bulan Jun aku sambung belajar. here I am now at UiTM Puncak Alam. saya student Foundation in Sciences. kat sini I also learn alot. I mean academically. pelajaran kat sini sangat tough. assignment, lab report, tutorial, tests, quiz, exam etc. everything is just nerd thingy! in the first sem, i didn't perform well. maybe sebab aku still tak boleh nak sesuaikan diri kat sini. my pointer is low. i hate my self. all my friends here got higher pointer than me. they are just amazing. so now aku still sambung buat foundation ni. i'll do it till the very end. this second sem, i hope i can perform better than last sem. pray for me guys. and guess what? tahun ni punya birthday celebration paling best in my entire life. everything thanks to my friends here! love you gus so much. muah muah! heehee banyak aku nak cakap pasal tahun ni. tapi malas pulak nak type nii. so that's all lah. this is the last day of 2012.. so long and goodbye 2012. you give such massive wonderful experience to me.
Assalamualikum. welcome to my blog. so everything that I shown is just something that I wanna share with you guys. I'm only 19 once so i've to live like it..enjoy the precious moment as a teenager!!wish me to do the best in my life okay :)
Sunday, 30 December 2012
me in 2012
2012 have teach me a lots. in this year, i've learn so much. in the beginning of 2012, aku dapat result SPM aku. not so good yet not so bad. I got only 7As. aku bersyukur dengan apa yang ada. but still aku rasa kalau aku study lebih sikit, mesti aku boleh dapat result lagi bagus daripada ni kan. so meanwhile, sementara menunggu panggilan upu, aku kerja kat kedai spec kak yati. that was a really great experience in the year I think. cuz aku dapat belajar banyak sangat masa tu. learn about the true meaning of life. aku dapat kenal ramai orang. lihat apa yang sebenarnya berlaku kat dunia ni. macam mana cara hidup orang bekerja. kebetulan tempat aku kerja tu satu bangunan dengan pejabat Hasil dengan hotel. so aku dapat tengok macam-macam orang. time tu la aku belajar macam mana nak bergaul dengan semua orang. dapat kenal abang-abang hensem kat office. foreigner pun ada tau. customer kami lagi. hahaha usha usha dorang is my favorite part. cuz kalau time lunch, dorang akan lalu depan kedai yang aku kerja tuu. I made a lot of friends and most of them are older than me. they thought aku ni dah umur 20-an. apakah? dorang tak tau yang aku ni baru 18, baru lepas SPM. ramai gak yang terkejut bila aku kata umur aku 18 sebab dorang kata aku nampak matured. betul ke?? haha lantak dorang la nak kata apa pun. then awal bulan Jun aku sambung belajar. here I am now at UiTM Puncak Alam. saya student Foundation in Sciences. kat sini I also learn alot. I mean academically. pelajaran kat sini sangat tough. assignment, lab report, tutorial, tests, quiz, exam etc. everything is just nerd thingy! in the first sem, i didn't perform well. maybe sebab aku still tak boleh nak sesuaikan diri kat sini. my pointer is low. i hate my self. all my friends here got higher pointer than me. they are just amazing. so now aku still sambung buat foundation ni. i'll do it till the very end. this second sem, i hope i can perform better than last sem. pray for me guys. and guess what? tahun ni punya birthday celebration paling best in my entire life. everything thanks to my friends here! love you gus so much. muah muah! heehee banyak aku nak cakap pasal tahun ni. tapi malas pulak nak type nii. so that's all lah. this is the last day of 2012.. so long and goodbye 2012. you give such massive wonderful experience to me.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment